Time to sleep!

2009-11-22 @ 22:42:55
Halloj, söndagen börjar lida mot sitt slut!
och jag ska hoppa ner i sängen och sova i ca 7 timmar innan man ska gå upp och göra sig i ordning för skolan.
åker in med bussen på morgonen emelie kommer också, vi ska slå våra kloka huvuden ihop och fixa lite projektarbete. Sen är det samhällskunskap som gäller och efter det lunch (då kommer pernilla) och då blir det mera projektarbete. Sen vid 13:15 börjar massagen öva på helkropps massage idag, blir skönt! Dock kommer jag inte ihåg alla grepp och sånt, men det kanske kommer eftersom imorgon! vi får hoppas det, för vecka 50 har vi praktiskt prov! men det ska nog gå bra, men nu sängen som gäller eller först ställa klockorna på ringning.

haha och med klockorna så menar jag tre olika 2 väckarklockor och sedan mobilen! och ändå kommer jag inte upp i tid? så sjukt morgon trött så det är inte sant! men måste komma upp imorgon, hade tänkt att jag skulle volummastra mitt hår men vi får väll se vad det blir med det ^^
om jag känner mig rätt kommer jag inte att hinna det.. men det visar sig imorgon. om jag går upp i tid kommer jag även slänga in ett inlägg här på bloggen, kanske till och med lägga upp "dagens lista"
Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0