Tillbaka...

2009-11-20 @ 21:30:54
...efter lite uppehåll på bloggandet.

19 november (torsdag)
Var i skolan som vanligt, hade lektion med stina på morgonen, ritkigt rolig lektion och i den ska vi snart på studiebesök i den kursen kan bli skoj! Efter den hade vi svneksa gick igenom svaren på instuderingsfrågorna efter det blev det att äta i Kulinaren där det vara pannkaka och ärtsoppa var inte så jätte goda pannkakor med det gick och äta! Sen lite rast innan historian började, gick igenom det sista, sen blev det att vänta på 15:15 bussen till örebro, så jag och Nilla gick in på 37:an och köpte med os varsin baugette. MUMS är det. Sen in till väntsalen och väntade, men tillsut gick vi ut och där vart det lite drama ^^ men orkar ej berätta.
Väl framme i Örebro väntade jag och Nilla på A, som kom efter en stund gick med P på stan sen till tåget, men vart att jag igen stannade längre ^^, Så åkte hem med 20:00 tåget.. Så var hemma vid 21-tiden då blev det att äta lite sedan sova!

Bilder från min tågresa hem:
  
blev lite historia plugg på tåget hem, med fötterna upplagda på andra sidan! ^^


20 november (idag-fredag)
Skola, gå upp vid 6-tiden och ta bussen till skolan. Första lektionen hade vi samhällskunkap pratade lite sedan fick vi jobba med budgeten så jag och nilla kollade på hus. Efter det hae halva klassen redovisning och vi andra satt i A-huset och lekte "Kim´s lek" en uppgift vi hade.. Sedan lunchrast käkade i Kulinaren för sista gången, men var dock inte så gott idag, tyvärr. Efter det hade vi historia, då vi fick typ hela lektionen på oss att träna på provet, mycket snällt! :D Sista hade vi Religion kollade bla på en film om slöjor, ganska intressant fatkiskt!
Blev att åka med 15:30 bussen hem klev av vid ica, och gick in och tog ut pengar sedan in på ica och köpte pringels! Sen hem och nu skriver jag detta för idol slutade för ett tag sedan.. Nu väntar vi på resultatet! :D

Bilder från dagen:

haha en bild, var tvungen att ta kort på granen vid tages, och det är inte äns första advent!
men fick lite julkänsla på bussen imorse så det var ju härligt!

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0