Söndagens to do lista

2009-11-22 @ 11:35:34

Hejsan, då var det söndag igen!
och dagens måsten, eller ja ska försöka hinna allt, vissa saker är måsten andra inte..

  1. Skriva loggbok för gårdagen (projektarbete)
  2. Göra klart olycksfallsvårds foldern
  3. Börja med budgeten, samhällskunskap
  4. Läsa historian
  5. Blogga ^^
  6. Städa mitt rum
  7. Fixa garderoben
  8. Lägga in alla rena kläder som jag hämtade från tvättstugan
  9. Fixa med gamla datorn
  10. Installera sims på den nya datorn, och hoppas att det funkar
  11. Vattna mina blommor
  12. Fixa nytt schema

Sådär ja allt detta ska jag försöka hinna med idag, tror ni jag lyckas?
Åter kommer senare ikväll med vad jag hann och inte.
Först ska jag iallfall gå och borsta tänderna, innan jag börjar med allt som ska göras.
VI hörs under dagen, Puss


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0