Söndag!

2009-11-29 @ 22:05:48
Hejsan, söndag idag då!
vad har man gjort, bara tagit dt lungt. Vart ner till K&M på lite adventsfika, med jätte goda bullar.
Sedan hem suttit vid datorn och lite så och nu väntar snart sängen, klockan är ju inte äns 22 men jag kommer iallfall snart ligga i sängen, kanske orkar man upp i tid imorgon då? Kan ju hoppas, och kanske blir det ett litet inlägg innan man går till bussen? Skulle ju vara trevligt, förresten det sägs att jag börjar 13:15 imorgon undrar om det stämmer aja, åker iallfall in ca 4,5 timmar innan jag börjar, haha det är bra gjort. eller? bara väääldigt onödigt och dumt.. Haha ja det kan man ju disskuteras.
Men aja, skriver innan jag går imorgon annars när jag kommer hem från skolan! PUSS

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: Michaela - Foto & Bloggdesign

sv; ikväll tog jag det bara lugnt och så, fixa en ny design och nu ska jag snart sova och upp i skolan :) själv då? :)

2009-11-30 @ 01:42:53
URL: http://soeticz.webblogg.se/
Postat av: Jenny

sv: iveckan blir det jobb, träning o sen åker jag till sthlm på fre:) sjdå?

2009-11-30 @ 12:44:06
URL: http://jnyyy.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0