Planering inför vecka 49

2009-11-29 @ 20:44:36
Måndag: Skola, jag börjar 13:15, men åker iallfall in på morgonen med tidiga bussen. Så kan jag plugga på religionen, sen blir det nog att jobba med projektarbetet. Sedan massage sista lektionen då mellan 13:15- ca 16:00 så blir att åka med bussen hem, så då är man hemma efter 17.
Tisdag: Skola, hela dagen, religion prov sista lektionen! Men det ska nog fixa sig hoppas vi.
Onsdag: Studiedag, drar nog till örebro en sväng.
Torsdag: Gyo-dag hela dagen.
Fredag: Sista dagen innan helgen! går väll till typ 15-tiden så åker med halv 4 bussen hem!
Lördag: Ta det lungt och plugga måste jag också göra.
Söndag: Andra advent, + att jag måste plugga!

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0