Planering för vecka 48

2009-11-22 @ 21:01:58
Måndag: Skola, jag åker in med 7-bussen för orkar inte gå till station, så kan jag läsa lite på historian tills första lektionen börjar vid 10-tiden. Då vi har samhällskunskap, får se vad vi hittar på då, säkert skriva och lite så och kanske får vi jobba med budgeten? Aja sedan har vi lunchrast och då måste vi jobba med projektarbetet, sen börjar vi klockan 13:15 med massage, och slutar runt 16-tiden, då blir det att åka med bussen + plugg på bussen läsa historian. Sen hemma blir det att äta och plugga!!
Tisdag: Börjar kl 8:40 i skolan så åker med vanliga bussen, har först mentorstid, historia, pedagogiskt ledarskap sen börjar jag inte förrens typ vid 3-tiden :O så sjukt lång hål då stina är med b klassen på studiebesök (och a klassen ska dit 8 dec) så vad ska man hitta på, blir nog att läsa historia desto mindre att läsa hemma.
Onsdag: Jag tror vi har studiebesök på brandstationen! på morgonen vet inte riktigt när vi slutar men blir väll igen att läsa historia, sen projektarbete, och sen svenska och psykosocialtarbete efter det slutar vi, så jag slutar runt halv 3 tiden och då kommer mamma och hämtar mig sedan åker vi till Örebro.
Torsdag: Skola som vanligt, socialtbehandlingsarbete på morgonen, sedan svenska och sist historia och prov. Så vet inte riktigt när vi slutar. men blir antagligen att jag åker med 15:00 tåget hem om jag inte ska till örebro?
Fredag: Skola, lång dag. samhällskunksap, pedagogiskt ledarskap, historia och sist religion slutar kl 15:10 så jag åker med 15:30 bussen hem i think.
Lördag: Plugga.
Söndag: Plugga.

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: Natalia

sv: jaha hihi okeej :D den blev ju jättefin ! D:

har jobbat hela dagen sen åkte vi ner på stan snabbt :D

Har du haft en bra helg gumman? :D

PUSS OCH KRAAM!

2009-11-22 @ 22:01:41
URL: http://nataliasoder.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0