Planering för vecka 47

2009-11-16 @ 15:22:10
Måndag: Var meningen att jag skulle till skolan som vanligt, men knappt sovit något ch hade ont i huvudet så bestämmde mig för att vara hemma. Så har/ska väll plugga, blogga och lite sånt!
Tisdag: Skola 8:40-16:00 mentorstid, historia, pedagogiskt ledarskap, socialtbehandlings arbete och sist religion. Blää ser inte fram emot dagen ^^ menmen, den blir nog bra!
Onsdag: Skola, har sovmorgon då vi inte har olycksfallsvård s börjar vid typ 12 tiden med svenska sedan har vi psykosocialt arbeteså jag åker med 15-tåget hem men blir nog att jobba med projektarbetet en liten stund iallafalla!
Torsdag: Skolan 8:40-14:35 åker nog till Örebro efter skolan!
Fredag: Skolan hela dagen.. har 4 lektionen och slutar 15:10 så blir nog 15:35 bussen hem.
Lördag: Upp tidigt för att åka till Örebro då vi ska på öppet hus på tingsrätten dem har öppet mellan 10-14 så nån gång där ska vi vara där sedan blir det att åka hem, och på kvällen ska mamma, pappa, K&M iväg till Grängesberg där refrescments (stavning) spelar! Så blir hemma själv, så det blir väll att plugga ^^
Söndag: Ta det lungt och ladda för en ny vecka i skolan!

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: S A N N A S . R U M

Ah okej! Mh, har missat tre, för jag har varit bortrest, men tkr ändå hon gör det väldigt mkt, fortfarande.



Ah, det är helt okej, lite krångligt bara!

2009-11-16 @ 15:31:42
URL: http://sannasrum.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0