NEW COMPUTER

2009-11-11 @ 21:28:30
Hejsan
ja precis som min rubrik så har jag en ny dator som jag köpte idag, haha var egentligen tänkt att jag bara skulle kolla men så fanns det en som jag ville ha så vi la undan den och mamma skulle gå in och köpa den imorgon men vi åkte hem åt mat och sedan in till kopparberg igen och köpte den. Så just nu sitter jag och skriver på min nya! :D:D riktigt nöjd med den, haha och min gamla står precis bredvid mig, då jag inte hunnit installera msn på den nya haha så sitter på msn på den gamla och skriver detta på den nya ^^

Men idag i skolan var ju på studiebesök på lasarettet skulle ju ha kollat på både akuten och ambulansen men vart inget med ambulansen då dem var iväg. Så riktigt tråkigt, men iallfall var på akuten typ 1 halv timme sen fick vi gå, åkte med T till skolan gick ner på stan med Pernilla till hon&han sedan till bella´s för att äta. Sen upp till skolan och jobba med projektarbetet..
Föreläsning mellan 12:30- ca:14:00 men herregud va fort han prata och han typ inte få något sammanhang, helt sjukt, så var lite synd, man hade kommit in i det typ 5 minuter innan han var klar haha ^^
Men men åkte med 15:00 tåget hem så mamma hämta mig.
PUSS 

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: Natalia

HEJ GUMMAN :D

har du haft en bra dag? :)

PUSS OCH KRAM!

2009-11-11 @ 21:37:21
URL: http://nataliasoder.blogg.se/
Postat av: P-nilla

Hej, vad köpte du för dator och vad kostade den? jag funderar på att köpa en ny.

2009-11-12 @ 19:06:58
Postat av: I S A B E L L A

SVAR: Haha vad roligt! Hoppas mitt recept kommer till användning då:)



Ha en fin kväll! kram

2009-11-12 @ 20:54:13
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Postat av: Natalia

sv: hahahahahhh! :D sånt kan vara jobbigt ibland :D

min dag har varit helt underbar :D förutom tandläkarkärringarna.. haha ;P

HELG IMORGON!! :D

PUSS & KRAAM!

2009-11-12 @ 21:42:48
URL: http://nataliasoder.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ja, han som höll föredraget pratade väldigt fort. Men han var nog väldigt ivrig att få dela med sig av det han ville snacka om :p men det var ju ett intressant föredrag tycker jag :)<3

2009-11-13 @ 19:01:53
URL: http://emeliiee1.bloggplatsen.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0