Min sega måndag

2009-11-02 @ 20:55:00
Hej
ny vecka och nya tag

Har egentligen bara en lektion nu på måndagar mellan 13:15-16:00 då vi inte har Projektarbete (var inte obligatoriskt idag) sen har vi Samhällskunskap (men hade inte det idag då vi håller på med ett arbete) så alltås bare en letkion mellan 13:15-16:00 då vi har massage.

Men iallafall, var duktig och åkte in och skulle jobba med projektarbetet tillsammans med EmeliePernilla har engelska på morgonen så hon skulle komma när hon var klar.
Först gick vi till bibblans datasal där det var bokat men satt bara en där så vi tänkte vi går in och kommer det fler får vi väll gå tog en dator nere i hörnet som inte funkade, så tog en annan den var inte igång och skolans datorer är sega så vi orkade inte vänta på den, så tog nästa som var på, så loggade i och det funkade haha så tredje gången gillt.
Kollade lite sedan kom en lärare och frågade om vi kom in på datorerna och det gjorde vi då sa hon okej då kommer jag med min klass (var väll antagligen den klassen som hade bokat på morgonen) så då var det bara att logga ut, och gå på F huset för att kolla om det fanns några lediga datorer där.

När vi kom dit knackade vi på M öppnade och låste upp åt oss, eller ja iallafall ena dörren, haha så jag och Emelie smög genom klassrummet intill som var tomt och in i data salen (med 3 datorer om man nu kan kalla det datasal?) men iallafall såklart var inte dem heller på så satte igång dem och skulle logga in och tror nu det gick? nej så klart inte, så in till personalrummet igen då det var S som öppnade denna gång.
Talade om att datorerna inte funkade, så där stog vi en stund och pratade lite, sedan gick vi och satte oss i A-huset, och väntade på att Pernilla skull sluta sin Eng, gick till bibblan då Pernilla skulle skriva i ordning nått arbete, sen gick Emelie hon skulle skjussa sin bror och efter det kom hon och hämta oss i skolan, sen vart det att äta på Bella´s ritkgit gott, vidare till tatto-studion (haha minns inte namnet på den) och boka tid till Pernilla för i fyllnad in på titt-in en sväng sedan vidare till Å-huset där våran massage började.
Men hann sitta vid deras datorer en stund också, sen massage hade ben idag. Inge skönt eller jo, men rygg är skönast!


Så alltså var jag redan i skolan ca 6 timmar!!! innan jag skulle börja min första lektion, jag hade kunnat vart hemma och sovit och tagit 11-tåget istället, men det klart det visste vi ju inte att datorerna inte funkade. Men endå lite surt är det när man vill vara duktig och jobba men sen då funkar det inte, det är typiskt!


Sen åkte jag med 16:00 bussen hem så hemma vid 17:00.
äta sen PLUGGA samhällskunskap men nu har jag iallafall börjat med den så fortsätta imorgon!

Sorry för långt inlägg, förstår om ni inte orkar läsa det
PUSS

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: Natalia

hahaha jagorkar inte läsa allt nuu :( läser imorgon istället hihi :D är så trött :O

va bra sötnos! med mig är det jättebra!! :) eller ja.. jag försöker tro det men tur e att jag har min pojkvän som hjälper mig nu :)

PUSS & KRAAM GUMMAN!

2009-11-02 @ 22:40:11
URL: http://nataliasoder.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0