Min långa tisdag

2009-11-03 @ 20:05:14

Halloj!
Sitter och lyssnar på musik och försöker skriva ett arbete, dock inte så bra kombination tycker jag. Men var tvungen att ta en liten pause, uppdatera bloggen och lite så.

Tisdan idag då, min har vart lång, grå och trist. Usch jag hatar sånt här väder. Tänk va lite solsken och klarblå himmel hade gjort idag, man blir mycket gladare och på bättre humör. men men man får göra det bästa av situtaionen. Hade mentorstid på morgonen pratade lite så, sedan dags för historia ritkigt tråkigt och P var inte där så ännu tristare. Sedan Magda och pedagogiskt ledarskap pratade om Apu´n och lite så var trevligt!
Sen lunch efter den lektionen och sedan skulle vi ha haft stina som inte var där så jag och emelie fick ha hand om lektionen elle rja vi satte i en film som magda hade gett oss, haha. Robban hette filmen, men var väll inte så jätte bra. Menmen sedan typ 2 timmar hål då den lektionen inte höll på så länge eller ja rättare sagt filmen höll på typ 1 timme. Så jag och P satte oss i cafererian i typ 1 timme sen bibblan sen gick vi till Religionen som började kl 15:00 och så höll vi på med den till ca 15:45 sen fick vi gå. Så jag och pernilla gick ner mot station och satte oss på bussen hem så hemma vid 17:00 och just nu sitter jag här ska kolla på tv sedan fortsätta skriva mitt samhällskunskapsarbete.

BILDER FRÅN DAGEN:
sämsta bilderna tyvärr, tagen med mobilen
 
På väg hem från bussen


samhällskunskaps arbete


Lägger förresten in dagens outfit lite senare!
Puss


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0