Min blåsiga torsdag

2009-11-05 @ 20:19:14
Halloj!
kom hem vid 19 idag, men mer om det lite senare i inlägget
Skolan idag först åkte med bussen in som vanligt och hade då stina, pratade massa sedan dags för svenska gjorde fem frågor sen slutade vi, så jag och emelie följde med nilla till staiton då hon skulle till tandläkaren och sen jag vi tillbaka till skolan och väntade på lektion hon hade männinskor i behov av stöd och jag hade historia, satt där helt själv haha, ingen nilla med mig :( Tråkigt var det och lekitonen var seg som sjutton, men fick faktiskt sluta lite tidigare så satte mig på bänken i a-huset  och vänta på att jag skulle gå till tåget satt och prata med några klasskompisar, sedan vid kvart över gick jag till tåget som en sväng förbi banken också för att ta ut pengar! sen tåget, där pernilla också satt sen Örebro och träffade alexis, var trevligt! Sedan åkte jag och nilla med 17:47 tåget hem så var hemma vid 19-tiden, och nu är det dags att göra samhällskunskapen och skriva ut den och sådär. Dagens outit kommer in senare.
Förresten så här såg det ut imorse när jag väntade på bussen:


 

och ännu mera snö hade det kommit idag när jag kom med tåget vid 19, för dessa bilder ovan är från klockan 7 på morgonen! får se om jag hinner ta några kort imorgon ^^
Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0