Måndag

2009-11-30 @ 19:12:07
Sista november idag, och det har regnat hela dagen idag!
finns det något tråkigare än regn, nej jag tror inte det. jag vill ha snö nu.
så himmla trött då detta regnande. Lite sol hade ju inte vart fel + att man blir lite piggare då. men nu ska vi inte prata väder ^^

Utan om min dag
Gick ju upp vid halv 7 och gick som vanligt till bussen vid ca 07:05 sen satt jag på bussen i ca 1 timme, kom till skolan och väntade på Pernilla, satt med henne inne på hennes engelska och pluggade religion, men så skulle dem jobba så då gick vi ut och satte oss utanför, sedanjobbade skrev P loggbok. Sen en sväng till samhällskunskapen, fick tillbaka arbetet + fick vi veta vad vi får för betyg, jag har G, men ska säga att det är sjukt svårt att få högre, verkligen höga krav så jag är ritkgit nöjd! Sen tillbaka till bibblan och skriva lite projektarbete, sedan till matsalen för att äta, blä för maten idag, ritktigt äckligt var det!! Aja sedan till ica och efter det till å-huset där vi skulle ha massage, och där träffade vi även Eva som vi har i olycksfallsvård, så vi fick tillbaka vårat arbete om akut omhändertagande, och gissa där jag fick MVG på det arbetet, riktigt kul! :D Så jag hoppas det går bra på nästa arbete också som ska vara inlämmnat typ nästa vecka? Men vi får väll se. kan hoppas på VG på det, för kommer inte få MVG då jag inte redovisar det munligt.

Sen var det dags för massage pernilla börja massera mig, sedan skulle hon på utv-samtal så jag låg kvar det tills hon kom tillbaka så i typ 20 minuter låg jag på en bänk med handdukar över mig, haha. Men skönt var det. men när hon kom tillbaka så fick jag massera henne, sedan bussen hem. och var hemma vid 17:10 pappa kom och hämtade mig vid korsningen ca 200 meter från huset haha men regnade ju faktiskt! Så det var snällt! :D det var min dag det, och nu ska jag plugga religion vi har prov imorgon.. Hoppas verkligen det går bra, för har INTE tid med omprov alldeles för mycket att göra för det. SÅ vi hoppas iallfall på ett G för min del där, ni får ju hålla tummarna ^^
PUSS

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0