18 november 2009

2009-11-18 @ 16:47:20

Hejsan!
tog aldrig bussen imorse var alldeles för trött så stänge av det alarmet och sov en timme till! Och gick upp vid typ 8 tiden, sen vid 8:35 gick jag mot tåget, fick stå där ett tag men tillslut kom det så åkte till Linde där Pernilla kom och mötte mig, och sedan gick vi till bibblan och pluggade lite grann. Och sedan blev det att äta i Kulinaren (Y) maten där är riktigt god, idag var det pasta, lax och någon sås! Imorgon är det pannkaka och ärtsoppa.

Började ju vid 12 tiden med svenska gjorde väll inte så mycket, sen lektion mellan 13:10- ca 13:55 då vi disskuterade om föreläsningen som var förra onsdagen. Sen fick vi gå hem, så gick med två kompisar ner till station för att åka med 14:11 tåget hem, och pappa kom och hämtade mig vid station! :D
Så var hemma tidigt idag, skönt det och snart blir det att äta lite mat sedan blir det att plugga. Försöka skriva klart olycksfallsvården!

skriver mera senare, puss


Kommentarer på detta inlägg
Postat av: I S A B E L L A

SVAR: Jadå det har jag väl ;). Har du? kram!

2009-11-18 @ 18:52:34
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Postat av: Natalia

sv: Hellu sötnos :D tack så himlans mycket hihi :D

Ja min dag har varit bra :) Din då? :D

PUSS OCH KRAM !

2009-11-18 @ 18:52:48
URL: http://nataliasoder.blogg.se/
Postat av: P-nilla

Bra, då ska jag höra mej för, men kan inte förrän söndag, så jag skulle kunna få lite information om datorn tills dess.

2009-11-18 @ 20:27:11

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0