Sovmorgon imorgon

2009-05-19 @ 22:24:36
Hallå
sista inlägget för dagen och för några dagar framöver (tror inte jag hinner skriva imorgon innan jag åker) iallafall tills på fredag eftermiddag då kommer jag hem igen, men ska försöka slänga in ett kort inlägg imorgon innan jag åker..
Men först imorgon är det skola som gäller, som jag skrev tidigare har jag 3 lektioner börjar dagen kl 10:00 och slutar ca 14:00.. så bara 4 timmar i skolan, inte farligt sen är vi lediga torsdag, fredag, lördag & söndag det är riktigt nice. sånt gillar vi. Och jag har inte gått en hel vecka sen vi kom tillbaka från praktiken har vart ledig minst en dag i veckan. men nästa vecka, då det är vecka 22 går jag nog faktiskt en hel, hur ska jag orka ^^, haha nerrå det går nog bra. får se frammåt är ju faktiskt sommarlov snart!!!

Men nej nu ska jag lägga  mig i sängen och skriva packlista för imorgon så jag inte glömmer någonting
kameran + mobilen är iaf på laddning nu (Y)
så kommer antagligen lite kort på fredag kan vi ju hoppas..
Nu ska jag sova, puss och ha en bra ons+tors om jag inte updaterar, kom på just nu att jag hinner nog med ett inlägg på morgonen innan jag får skjuss till tåget :)

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0