Planering inför vecka 21

2009-05-17 @ 22:16:39
Måndag: Skola mellan 8:40-11:00 då jag har Barnkunskap, sen åker jag med 12:14 tåget hem.
Tisdag: Lång dag i skolan, börjar 8:40 med mentorstid, sen Förskola skola fritidshem, sedan har vi lunch och sen daxs för samhällskunskap då vi ska ha redovisningar, JAG VILL INTE sen efter den lektionen är det svenska och sista har vi idrott, så vi slutar 15:45 åker med 16:00 bussen hem och är hemma vid 17:00 tiden :(
Onsdag: Sovmorgon börjar klockan 10:00 med samhällskunskap redovisningarna fortsätter, sen lunch och efter den har vi kommunikation och sist svenska, slutar runt 2 så åker med (måste hinna med) 2-tåget, sen när jag kommer hem blir det att packa och äta sen dra upp till nitten..
Torsdag: LEDIGA. Nitten hela helgen, ska försöka ta massa bilder :D
Fredag: LEDIGA. Mamma och pappa skjussar hem mig från Nitten sedan åker dem dit igen, och jag blir hemma själv från idag.
Lördag: Hemma själv. Vet inte vad som händer, men måste försöka plugga och göra kommunikationen sen bara ta det lungt :)
Söndag: Mamma och pappa kommer hem från Nitten.


Jag bjuder på tre bilder från Nitten (gammla bilder)
  


Kommentarer på detta inlägg
Postat av: Hanna

sv: visst är den, väcker alltid känslor ^^ :

)



fin blogg du har föresten :P

2009-05-18 @ 16:02:29
URL: http://einsamengel.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0