Hejhej

2009-05-24 @ 20:43:14
Snart är söndagen också slut, jag vill inte ha skola igen, och det tråkiga med denna vecka är att vi är inte ledig en ända dag! kommer alltså gå hela 5 dagar.. Sorligt men sant, menmen eller inte riktigt för på onsdag har vi inga lektioner men vi ska ha vallendan för årskurs F-3.. Det kommer inte bli så roligt tror jag, menmen.
Annars idag har mamma och jag vart in och handlat + fått en glasstårta gratis, då man fick nån kupong i veckan :)
och jag köpte en magnum glass haha.
sen åt vi och efter maten gick jag och mamma ut på en fotorunda eller ja vi skulle plocka liljekonvaljer, och det vart det också. så nu håller jag på och lägger in dem bilderna på datorn, men dem vart klara nu. Så ska lägga upp några här + bilderna från igår:

Bilder från igår:
   

och kolla vad jag har sytt i helgen..
 
 <---- FÖRE&EFTER ---->


Bilder från idag:
  
  
 
  


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0