Det här att göra två saker samtidigt

2009-05-04 @ 16:18:14
Hejsan
nu sitter jag här igen och tänkte vara smart att både surfa på internet och göra läxan som MÅSTE lämnas in imorgon, men det dära med att göra två saker samtidigt går inte så bra, eller? det beror på hur man ser det det med att surfa runt på internet det går super och med läxan går mindre bra, eller det beror på hur man ser det den ligger bredvid mig och jag har faktiskt klickat upp ett woed dokument, så helt dåligt var det ju inte. men nej nu ska jag ta tag i läxan, får vi se om jag lyckas med att faktiskt både plugga och kolla internet, vad tror ni kommer man lyckas? :P
Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0