Bloggtorka

2009-05-17 @ 19:54:49
förlåt för bloggtorka, men har inte en aning om vad jag ska skriva :(

Idag har det iaf vart rättså bra väder, solen har lyst då och då, så passade på att vara ute och ta lite kort i trädgården.
idag då, gick upp vid 10 tiden åt frukost och kollade lite på tv, sen vid 2-tiden började jag göra lite mat makaroner och korv, blev inte så jätte gott, var öven ut och plockade rabarber..
och vid 4 tiden kom mamma och pappa hem, och då hade jag nästan precis tagit ut pajen från ugnen så vi satte oss på trappen och fikade med nybakad paj


efter fikat så var jag ut igen och fotade lite, haha
i love my camera!
menmen sen lagade mamma lite mat, och jag åt igen, och denna gång blev det TADAAA snabbmos och korv ^^
och nu sitter jag här och försöker skriva ett vettigt inlägg
men ska snart gå ner och kolla på best of wipeout
Men nej nu kommer det lite bilder från dagen.
   
 
 
 
  
 

Sådär ja lite bilder, åhh vilken sommar känsla man får <3

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0