7 maj

2009-05-07 @ 22:21:08
Torsdag idag, och jag är ledig från skolan
då bf-lärarna är i borlänge och våran första lektion är med stina som då är bf-lärare så vi fick en uppgift på den man ska göra ett barnkalas (pernilla och jag ska göra det tillsammans) sen efter det har vi lunch rast och sedan idrott och allstå skulle vi vara ha haft 1 lektion idag mellan ca 12-1 och tror inte så många skulle ha kommit så vi fick en uppgift på den också (som jag ska göra på måndag)
så idag har jag bara tagit det lungt, jag har hjälpt mamma att städa kylskåpet ^^
sen städat lite i garderoben harjag gjort, fast det hålle rjag på med fortfarande och sedan har jag pluggat lite körkortsteori :D
så en lungn dag har det varit, men imorgon är det dags för skola igen, då vi går från 8:40-15:45 då vi har FSF, kommunikation och på den lektionen ska vi äta tårta och sista har vi skapande verksamhet. så det blir nog att åka med 15:35 bussen hem eller med 16:00 bussen, det visar sig :)
sen har man ledigt 3 hela dagar, så vi är lediga på måndagen också :D
menmen slut pratat om skolan och det nu ska jag visa vad jag fick i födelsedagspresent:

Från Anna och Ted:
 
 

Från Lena och Dick:


Från Mormor:
 

FLER BILDER KOMMER!!!

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0