6 maj

2009-05-06 @ 21:46:39
Halloj!
dena dag har inte vart speciellt ansträngande, började 11:55 så åkte med 10:57 tåget in till Lindesberg och vid station stog pernilla och väntade på mig, sen gick vi upp till skolan, väntade på emelie och gick ner till M21 där vi skulle göra nån fråge grej (enket? stavning) och nör vi var klara med den så gick vi till F5 och hade vanlig lektion kommunikation vi läste en artikel och disskuterade den i helklass. senslutade vi men jag och P stannade kvar (då hon skulle till körskolan och jag väntade på tåget) så vi gjorde lite svenska sen vid 5 i 2 ick vi mot station jag ställde mig vid viktoria och p gick till körskolan. sen kom tåget och vart hämtad vid station i ställddalen av pappa. Vi åt mat, sen vid 6 tiden kom pernilla och mormor då pernilla skulle gratta mig, men hon hade glömt paketet hemma (som är från: henne, åsa och maria) fick en penna som det står emma på som tröst present haha, men får den "riktiga presenten" på lördag :D
Annars så kommer alla presenter jag har fått komma upp på bloggen imorgon, så håll utsikt :D
och jag är ledig imorgon det är nice, synd bara att vi inte är lediga på fredagen också, men nej då går man till 4 och kommer hem vid 5, men vi får tårta på kommunikationen då vi (klassen) vann bästa närvaro :D
men nog pratat nu ska jag rensa bland bilderna på datorn, sen lägga in lite nya bilder från kameran. PUSS

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0