4 maj

2009-05-04 @ 14:20:39
Hej
sitter och målar naglarna så nu skriver jag med vänster hand och med höger trycker jag på mellanslag, haha.
jar kommit på att jag kan inte måla naglarna utan att stöta emot någonting, helt hopplös..
men nu får det duga det blev inte så bra, menmen. va bara tvungen att testa.
förresten försov mig imorse, lyckat? nej haha. menmen imorgon är det skola som gäller igen, och då hoppas vi att mina väckarklockor funkar. annars blir det inte bra, jag fyller ju faktiskt år imorgon också :D:D så grattis till mig.
frå vi se vad jag får av mamma och pappa imorgon, det blir spännande.
men nej ska lägga på ett sista topplack på naglarna sen ska jag itne röra någonting på ett tag, kommer jag lyckas eller inte haha ^^
Puss (kolla inlägget under detta så kommer bilderna upp där från 2 maj)

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: queenpeach

ha en bra måndag!kolla gärna in min blogg o webshop!

2009-05-04 @ 15:33:02
URL: http://queenpeach.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0