27 maj

2009-05-27 @ 20:47:41
Hejhej
nån dag sen det kom en riktigt update både igår och i förrgår kom det bara "dagens outfit"
men nu så, idag då har jag spenderat typ hela dagen på Vallen i Linde då vi arrangerade vallen dagen för björkhagaskolan F-3. då jag och några andra hade löpning som huvudaktivitet men utifrån den skulle vi komma på tre aktiviterer så vi hade:
- Hinderbana
- Stafett
- 60 meter



jag, emelie och erika hade stafett så vi har haft 12 olika grupper som har komit till oss och varje gång har man fått förklara och så, men har gått riktigt bra, och var faktiskt ganska kul, synd bara att det har typ blåst STORM hela dagen inte så roligt att stå på en fotbollsplan där det är så öppet så har ju typ blåst bort ;)
slutade iallafall vid typ kvart i 1 så jag och pernilla gick till busshållsplatsen vid lasarettet och väntade, den var försenad också drygt det. menmen tillslut kom den :D
så var i kopparberg vid 14:20 mamma hämtade mig vid station så åkte vi till Ica, tankade, blomsterhandeln, svenlarsson och sist lådan
sen hem och åt mat vid 18-tiden åkte vi ner till K&M och fikade
sen hem och nu sitter jag här och kollar på rent hus, fast är reklam nu så ska nog gå ner och ta nått att äta
menmen jag klarar mig tur att vi bara går 3 timmar, sen vid halv 2 så ska jag ha utvecklingssamtal mamma kommer nog också så jag åker med henne hem sen :)
nej nu äta någonting, sen fortsätta kolla på tv.
Imorgon är det torsdag och jag har sovmorgon,
så börjar vid 10-tiden med skapande verksamhet sen lunch och sist idrott, men kommer vara rätt ensam imorgon :P

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0