22:29

2009-05-13 @ 22:32:30
Halloj
bilderna kommer inte som lovat, datorn vart klar senare än jag trodde så får nog bli imorgon
nu ska jag sova, så jag är laddad för Förskolan´s dag som är imorgon
jag kommer befinna mig i Pilkrog och hålla aktiviterer för barn mellan 1-5 år, eller ja självklart är jag inte själv utan 11 andra ska också med + en lärare.
Det kommer gå bra, jag ingår i sång/musik gruppen tillsammans med tre andra.
Skriver när jag kommer hem åker med 13:20 hem, går av vid tingshuset och följer med pernilla till oskaria och kollar på ett par skor hon ska köpa sen kommer mamma och hämtar mig, sen blire upp till grängesberg för att fira syster som fyller 25 år på lördag, men hon är inte hemma så vi firar henne imorgon, jag hoppas på varm smörgås tårta :D
Puss, nu måste jag sova annars kommer jag vara död imorgon!

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0