2 maj

2009-05-02 @ 13:32:43
Hejsan
sitter ute på trappen i en stol och skriver detta.
vädret är på topp solen skiner och himmlen är blå, det är bara synd att det kommer kalla vindar ibland.
men det gör inte så mkt.
jag väntar på mamma och pappa som nog snart komme rhem från nitten, kan ju hoppas att mamma har tagit lite kort som jag kan sno så kan jag visa er. sen kommer det även senare idag, bilder från idag. haha
förresten känns som det är söndag ocoh att det är skola imorgon men så är det inte det är bara lördag och vi har en hel dag till ledigt också. och imorogn blire kalas :D
bakade brända havreflarn, vissa av dem vart lite brända menmen
tänkte baka sockerkaka imorgon och sen muffins lite senare idag, sen får det räcka.
hungrig är jag också ska snart kolla om det finns nått i frysen jag kan äta, för antar att vi nte äter förrens senare ikväll.
så måste nog ta nått nu, ska även smaka på en snoddas som ajg gjorde igår, för den som bakar måste ju smaka på det den gör, elle rhur? ;)
men nej nu ska jag ta mig nått att äta och fortsätta sitta ute i solen och sola och njuta av det varma vädret!
PUSS

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0