19 maj

2009-05-19 @ 19:47:14
Hej
va tror ni, tror ni jag kom upp vid 6 imorse?
haha nej knappast klev upp typ halv 7, men imorgon har jag sovmorgon så åker med 8:58 tåget.
det blir bättre, och sen har jag 3 lektioner imorgon.
samhällskunskap: bara sitta och lyssna på dem sista redovisningarna
kommunikation: arbeta enskilt med uppgifterna vi har fått.
svenska: fortsätta kolla på filmen vi började kolla på idag, tror den heter cast away om jag itne minns fel. måste iallafall åka med 14:12 tåget hem.

Skolan idag då:
På förskola skola fritidshem hade vi besök sedan pratade vi om förskolans dag satte oss i grupper och skrev upp 5 bra saker och 3 dåliga saker om dagen, sen vid 11 skulle vi sammlas i F5 och få information om vallendagen som är nästa vecka, sen var det lunch vi käkade på 37:an gissa om det var gott, kyckling baugett is the shit sen en sväng in på tittin och kolla och sen tillbaka till skolan för redovisning som vi inte var taggade på.. menmen vi gjorde den och det gick väll ganska bra, menmen.. sen dags för svenska började kolla på en film som heter cast away med tom hanks i huvudrollen (haha om jag minns rätt annars ljuger jag)
efter det hade vi idrott skulle vara uppe på vallen och planera det gick bra (Y)
sen tog jag och pernilla 15:35 bussen hem, och mamma kom och hämtade mig vid station.. snällt av henne.

Men
nu skulle jag behöva plugga men jag orkar inte, och inte efter en tisdag.
jag hatar tisdagar, dem är så himmla dryga.
får ta med det till nitten imorogn och plugga lite där..

jusstja åker till nitten imorgon så kankse inte skriver nått imorogn men jag kommer hem på fredag igen. skriver då. men det blir nog nått till inlägg innan jag ska sova idag :)
Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0