15 maj

2009-05-15 @ 22:37:17
Hejsan!
nu ska jag berätta lite om gårdagen + dagen sen kommer det massamassa bilder ^^

Torsdag: Vi har ju vanligtvis sovmorgon på torsdagar men inte igår då vi skulle fira förskolans dag, genom att åka ut till två olika förskolor och ha lite aktiviterer för dem, jag var till pilkrog med andra elever, allt gick väll rättså bra, förutom att vi inte höll tiderna så vi slutade ca 45 minuter innan vi skulle sluta haha. menmen då har vi lärt oss någonting iallafall :)
Kul var det, tycker jag. Åkte med 12 tåget hem klev av i kopparberg tillsammans med pernilla sen hem till henne en stund sedan hämtade mamma mig vid henne.
Sen hem och byta om och upp till Ludvika, till anna som fyller 25 år på Lördag.
sen åkte vi runt i skogen också, kul vare. Mycket skratt har det blivit idag!

Fredag: Idaag då hade vi kompledigt från FSF, så vi började inte fören vid 12:45, men åkte in med 10:58 tåget. Då jag och pernilla fixade en läxa. Sen hade vi kommunikation och sen skapande verksamhet och vad gjorde vi på den? Jo vi målade, ovanligt va ^^
Åkte med 16-bussen hem och när jag kom hem var jag sjölv då mamma och pappa åkte upp till nitten vid 12 tiden. så jag lagade lite mat, och nu sitter jag här.
Ikväll vet jag inte vad som händer eller jo blir nog att kolla på tv :)

Nu kommer det bilder från veckan:

13 maj
  
  
 

14 maj
 
  
 
  
  
  
  
  
  
  

Sådär ja det var lite bilder, eller ja väldigt mycket bilder ^^

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0