1 maj

2009-05-01 @ 19:15:48
hejhej
helt ny månad nu, inne på maj månad
och jag fyller 18 år om 4 dagar
inget kan bli bättre nu, allt är på topp
dagen har jag spenderat här hemma, haha ja. jag och anna åt frukost ute på trappen imorsen, jag fixade hennes hår, sen åkte hon iväg till örebro fast hon han inte så långt då jag ringde henne och sa att hon hade glömt tandborste, så det var bara att vända (men hon hade inte kommit ut ur ställdalen så) det var ju lungt, sen gjorde hon ett nytt försök och det gick bättre det. Sen när hon hade åkt, så bakade jag snoddas, och sen har jag lagat mat, och ska snart gå ner och baka något mera, då det blir kalas här på söndag :D kommer självklart upp bilder på vad jag får för nått :)
men lite bilder från dagen:
  


Nej nu ska jag gå ner och baka, sen vid 20:00 ska jag komma på tv, då är det humorgalan - för varenda unge.
men det blir nog tv+baka på samma gång ^^
Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0