Låång lista

2009-03-25 @ 18:04:46

Lovar du att vara ärlig? Helt klart.

Du heter: Emma.

Smeknamn: Emmis.

Låt som när du är ledsen sörjer till?: Eric Clapton - Tears in heaven, men ska jag vara helt ärlig så vill jag inte lyssna på sorliga låtar när jag är ledsen då blir man ju bara men ledsen.
Beroende av: Hmm det är nog inget, eller jo datorn.. tyvärr.
Vad tror folk om dig?: Hmm jag vet inte, fråga dem?
Vad får du oftast komplimanger för?: Ojj vet inte, men ibland mina ögon.

Vad säger du för att imponera på någon?:  Varför imoponera på nån, jag är den jag är och kommer alltid att vara.
Hur imponerar man på dig?: Ni får väll testa olika saker så får ni se.
Brukar du skratta för dig själv?:  Ja.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Ok trevligt :-) kram 
Var bor du?: Ställdalen.
Trivs du där?: Nej, eller ja. fast spec kul är det inte.
Äger du några converse: Nej men vill ha.

Sprit, cider, vin eller öl: Cidet
Brukar du bli för full: Nej

Är du allergisk mot något: Nej inte vad jag vet 

Hur svarar du i mobilen: "Hallå" i mobilen och i hemtelefonen "Sjögren"

Antal timmar sömn inatt: ca 9

Brukar du komma i tid: Ja faktiskt.
När mår du bra:  När jag är tillsammans med mina nära och kära, dem jag tycker om.
När blev du fotad senast: Hmm för ett tag sen

Hur känner du dig nu: Trött som sjutton

Vanligaste färg på dina kläder: Svart

Vad tycker du om fötter: Helt okej

Hade du en bra kväll igår: Ja :)

Favorit dryck på morgonen: Juice/oboy

Rakar du benen: Ja det gör jag

När brukar du oftast gå och lägga dig: När det är skola så är det vid 22, men nu när jag har praktik har det blivit att jag vill komma i säng vid 21, om inte ännu tidigare.

Är du blyg?: Ja, det kan man lungt säga

Sysslar du med någon idrott: Nej det gör jag inte.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja det gör jag faktiskt.
Har du spytt offentligt: Tror inte det

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Vet inte.

Är du nöjd med ditt liv: Det duger

Är du bortskämd: Nja, inte så.
Vad gör du i morgon: Då vaknar jag först pappa skjussar mig till dagis sen kommer jag vara där mellan 7:30-16:00 sen hem.

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Det finns många.
Vad längtar du till?: SOMMAREN

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Ja det har jag.

Vad använder du för shampoo?: Kommer inte ihåg va det heter, en lila/rosa flaska är det iallafall

Hur gammal är du: Jag är 17 år fyller 18 i maj, närmare bestämt 5 maj.

Tycker du om någon just nu: Kanske, kanske inte.

Gröna eller röda äppeln: Helst gröna men röda är också gott

Gillar du golf: Minigolf ja, det är roligt :D annars vanlig golv gillar jag inte så mkt.

Vilken tid gick du upp idag: Vid 7

Har du sovit i din egna säng inatt: Japp det har jag.

Har du strumpor på dig nu: Ja.

Är det okej att gråta: Det är det verkligen.

När grät du senast: För några veckor sen.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Skulle jag hoppa upp och ner och skrika ^^ haha, sen skulle jag handla kläder och lite andra grejjer, ut och resa skulle jag göra, sen spara massa .

Bär du glasögon eller linser:  Nej inget av det.

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej det är inte viktigt men det är snyggt.

Har du piercing: Nej inte äns i öronen.

Vill du gifta dig: Ja om jag hittar den rätta

Vill du ha barn: Ja i framtiden

Solar du ofta: Nej, jag tycker sånt är tråkigt. men ibland på sommaren gör jag väll det.

Är du bra på att laga mat: Jadå
Är du flygrädd: Nje

Hur vig är du: Haha, jadu inte allt för vig

Är du musikalisk?: Nej

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten

Vilken är din favoritglass: Finns många :)

Tror du på ett liv efter döden: Ja kankse

Tycker du om sushi: Har aldrig smakat så kan inte säga nått. men det ser inte gott ut, rå fisk liksom?
Vad äter du helst när du ser på film: Lösgodis.

Har du tandläkarskräck: Ja lite.
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniksa 

Vilken ögonfärg har du: Blågröna

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja, jobbigt äre

Biter du på naglarna: Nej det gör jag inte

Röker du: Nej verkligen inte

Hur ofta tränar/motionerar du: nu i 3 veckor (inne på den 4:de) och har två till veckor sen har jag gått fram och tillbaka til dagis ^^ annars väldigt sällan. 
Senaste låt du hörde: Emil i Lönneberga - En till som jag


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0