Dagens lista - Söndag

2009-03-22 @ 11:08:22
Dagens låt: Alla lady gaga låtar <3
Dagens dusch: Igår kväll
Dagens frisyr: Inbakad fläta
Dagens smink: Inget
Dagens kläder: Jeansleggings och puma t-shirt
Dagens händelse: -
Dagens planer: Kattvakt, sen hem och ta det lungt
Dagens vill ha: Påsklov
Dagens saknad: Mina vänner!
Dagens tråkigaste: Att jag inte har kabeln med mig till kameran så jag kan lägga in korten.
Dagens måste: Leta efter något jag kan göra med barnen på dagis nästa vecka!
Dagens dricka: Coca-cola och juice till frukost
Dagens köp: Kanske nått om vi åker till dollar store 
Dagens mat: Pommes och korv (som igår)
Dagens mående: Det är bra, men lite förkyld annars är allt på topp :D

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0