Dagens lista - fredag

2009-03-06 @ 15:30:51

Jag hittade en annan "dagens-lista" som jag istället kommer ha här i bloggen!


Dagens låt: Britney Spears - Womanizer
Dagens dusch: För ett tag sen :)
Dagens frisyr: Just nu ingen speciellt, jag låter just nu håret självtorka men senare blir det toffs
Dagens smink: Inget
Dagens kläder: Mjukiskläder
Dagens händelse: -
Dagens planer:
Skulle ha haft APU idag, men är förkyld och har ont i ryggen :(
Dagens vill ha: Sommarlov
Dagens saknad: Mina vänner, Pernilla och Emelie.
Dagens tråkigaste: Att jag inte får vara på APU:n idag, pga att jag är sjuk och ont i ryggen.
Dagens måste:
Bränna ut filmer, och göra cd-fodral
Dagens dricka: Coca-cola
Dagens köp: Inget, men ska nog senare beställa en kamera.
Dagens mat: Yankantarna senare.
Dagens mående:
Det är bra förutom att jag är sjuk.


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0