9 mars

2009-03-09 @ 18:05:53
Hejsan
kort dag i skolan idag, som alla andra måndagar, men extra kort idag. iallafall lektionen vi slutade typ 10:40 :)
så satt i A-huset till typ 11:20 då pernilla kom, sen gick vi till Ica, hon&han och sen 37:an och käkade baugett pernilla bjöd mig (eller jag ska ta med pengar nästa måndag) men gott var det :D
sen åkte jag med 12:40 tåget hem, som dok var färsenat till 12:30 men hade V att prata med så det var bra :D, gick även hennes väg hem så hade jag lite sällskap så tråkigt att gå själv ^^

jag funderar på om jag ska ta bloggpaus, bdb paus. dator paus överhuvudtaget, denna vecka då fram till fredag.
men vad sjutton ska jag göra istället? finns ju inget.
men nej vi tar det inte denna vecka det får nog vänta men nån gång ska jag ta en hel vecka (mån-fre) paus från allt som har dem dator att göra. haha jag säger ju bara lycka till emma, kan behövas.
Men men tänkte slänga in en bild på hur det sen ut här 9 mars.


Snö och slask
nej nu tycker jag vårvädret ska komma, och sen en härlig sommar! :D


jusstja har ju glömt att skrivit visat vad jag beställde igår :D
så det kommer ett inlägg efter detta men grejjer jag beställde igår en lite större grej och sen lite mindre impuls grejjer som är bra att ha. haha erkänn ni är lite nyfikna var det är ^^
Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0