7 mars

2009-03-07 @ 22:37:27
Hejsan
klockan är ca halv 11 och jag har väldigt tråkigt, vill kolla på en film men vet itne vilken
eller jag håller på och laddar hem twilight (stavning?) får vi se om den är bra, dem flesta säger ju det
annars idag har det vart en lugn dag, var upp vid 9:00 och bakade en sockerkaka, haha.
bara för att vi skulle få främmande av Mormor, Thoril och Göran så dem kom sen vid halv 12 om jag inte minns fel.
så vi fikade och så. trevlig var det.
medans mamma gjorde mat så åkte jag och pappa in till ica och handlade, blev mest godis ^^ men även mjölk och vindruvor. Sen nu på kvällen har vi kollar på Melodifestivalen - andra chansen. Men herregud hur röstar sveriges befolkning. till finalen gick alltså Sarah Dawn Finer, Caroline af Ugglas och sen Sofia.
menmen,  nästa vecka är det final och då får vi se vem som går vidare till Moskva (det är väll där det går?)
vad händer i morgon då? var tänkt att jag och mamma skulle ha åkt till örebro men nu ska det snöa så vi skuter upp det till nästa helg, och hoppas på bättre väder då :D
men nu ska jag kolla på film, skriver mera imorgon
Pussar och kramar!

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0