31 mars

2009-03-31 @ 21:38:45
Hejsan
här sitter jag vid datorn och skriver ett litet inlägg ^^
för övrigt så är det sista mars idag, alltså helt ny månad imorgon. 1 april, då får man luras!
nu borde våren komma snart tycker jag, men nej snön ligger kvar fortfarande, okej den börjar smälta sakta men säkert och då menar jag verkligen sakta, haha. Menmen våren kommer nog snart :D
imorogn 1 april kommer även lagen på att inte tanka olagligt, film, musik och sånt. jo man får ladda ner den om det är rättighetshavaren som har lagt ut filen på internet eller om han/hon har samtyckt till att filmen lagts ut på Internet.
Men hur ofta händer det dem vill såklart tjäna pengar på filmerna!
menmen nog pratat om det, imorogn äre apu:n som gäller 8:00-15:30 (bästa tiden) min lärare kommer även och hälsar på (vet dok inte vem som kommer) klockan 1 var det först men hon ringde till dagis idag och ändrade till 12:30 hmm kan ju hoppas vi har ätit klart och så då, annars får jag gå ifrån ändå så kommer lotta så fort hon kan :)
men berättar mer om det imorgon, nu ska jag dejta kudden :D
eller först:
Anna ringde idag och frågade om jag kunde vara kattvakt, och visst det kan jag.
Så ett nytt försök i helgen om att vara kattvakt från fredag-söndag (då det inte blev nått förra helgen) så vi hoppas det går bättre denna gång ^^, så befinner mig hela helgen i Ludvika.
Nu ska jag sova, puss

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: Sofia

gör det, jä'tte snyggt på :)

2009-04-01 @ 12:44:29
URL: http://kumpumaki.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0