26 mars

2009-03-26 @ 19:59:24
Hej
herregud va trött jag har vart idag, ändå så sov jag ca 9 timmar :O
menmen, "jobbat" 7:30-16:00 idag, det gick bra. Vart en mellis ute idag också, det är mysigt och idag blev det korv med bröd :D
dagen har iallafall fltit på bra, skulle ha gått till återvinningen eller om det var ut i skogen vi skull iallafall gå ut och gå men det hann vi inte, tiden bara springer iväg och helt plötsligt är klockan 20 i 11 och det är dags för blöjbyta och sånt ^^
Men slutpratat om dagis, vet ni vad jag ska göra i helgen?
ska vara kattvakt igen, men denna helg från fredag-söndag, så jag åker tåget upp till Ludvika där anna hämtar mig. och kör upp mig till henne sen åker dem ner till örebro, och kommer hem på söndag

till denna katt som heter trullsa


Nej nu ska jag kolla på SVB, och i reklamerna kommer jag att packa, sen vid 21 då det är slut (senast halv 10) ska jag ligga i sängen och sova! ska upp vid ca 5:00 imorgon!!! då behövs att jag sover.
Puss ses imorgon, hinner nog in med ett inlägg innan jag sätter mig på tåget annars kommer det ett från tåget om det funkar (och om jag hinner)

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0