18 mars

2009-03-18 @ 19:15:28

Hejsan bloggen
några dagar sen jag skrev, eller?
haha kommer inte ihåg när jag skrev sist.

men tänkte slänga in ett litet inlägg nu, när jag ändå inte har något att göra.
vaknade imorse av huvudvärk så bestämde mig för att stanna hemma och vila. så vart ingen apu idag.
tråkigt tycker jag för jag trivs där, men imorogn blire dagis igen :D, då "jobbar" 7:30-16:00 jag kommer vara helt slut efter den dagen, sen på fredag "jobbar" jag 8:00-15:30. Sen är det helg och jag är ledig lör, sön och mån (då vi har hem arbete på barnkunskapen så då är jag ledig, ska fixa det arbetet lite hemma hos anna) jusstja har ju inte berättat ihelgen mellan lördag-söndag så är jag inte hemme utan befinner mig i systers lägenhet och är kattvakt. Häärligt!
kommer update därifrån

Men tänkte lägga in lite blandade bilder från de senaste dagarna

 

Lite tulpan-bilder
  

Massa vårbilder

  
 

Och idag har jag bakat
 



Så det var allt, nu ska jag kolla lite bloggar sen vid 20:00 ska jag kolla på tv till 21:00 sen blire att sitta vid datorn en stund sen sova så man orkar upp imorgon.
Puss :D


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0