14 mars

2009-03-14 @ 22:58:49
Hejsan
lugn dag idag, haft besök av kenna och marika och sen vid halv 2 tiden så åkte vi upp till Anna och Ted och hälsade på.
var även med anna och handlade medans mamma, pappa och ted var kvar i lägenheten, annars har jag inte gjort så mkt.

Kollade ni på melodifestivalen förresten?
vet ni hur otroligt glad jag är att inte det var Caroline som vann. okej är inte glad att hon operasångerskan heller vann, men hellre det än hon. Själv tyckte jag att alla andra låtar var bra, och speciellt E.M.D, så därför slänger vi in deras framträdande här:



Men nog pratar om melodifestivalen, imorogn blire iallafall att åka till örebro med mamma, lite shopping är aldrig fel
det som står högst är jeansleggings från gina + present till pappa + leggings med dragkedjor från HM
sen kankse nått annat om jag hittar något skoj
så det blir alltså att lägga sig snart så man orkar upp i tid.
men först lite bilder från dagen:


14 mars
och ute ser det ut såhära massa snö och grått
jag vill ha sommar nu, ge mig sommar


 
TRULSA
anna´s katt, så söt


Teddis <3
mosters gullunge


Och i Silverhöjden fick vi stanna och vänta på tåget också


Så det var lite bilder från dagen det, nu ska jag nog kolla på någon film, sen efter det sova.
Örebro imorgon berättar om dagen på kvällen och visar vad jag har köpt
Pussar

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0