12 mars

2009-03-12 @ 19:50:21

Hejsan
Låång dag idag, men väldigt rolig.
fika på fagers med barnen, och dem tyckte det var jätte kul att åka tåg, det var synd att konduktörerna var så himmla griniga. menmen annars var allt toppen :D
sen kom L och fråga om jag kunde följa med Delfinen och Fritidsbarnen och åka skridskor, och självklart vart jag med.
så gick nån gång runt 1-tiden och kom hem till dagis igen vid halv 4, (dok tog jag en liten annan väg då A skulle hem så följde med henne men mötte dem andra på bron. Och när jag kommer in på dagis hinner jag inte äns ta av mig kläderna innan två barn springer fram och kramar mig, gissa om man blir glad :D, hihi så söta, sen skulle dem visa mig nått. det kommer nämligen en teater till dagiset på tisdag :)
annars har jag inte gjort något annat, pappa kom och hämtade mig vid dagiset sen hem och åt och fikade sen har jag suttit här och nu ska jag gå och slå på tv:en sen vid 20:00 ska jag kolla på Sveriges västa bilförare sen ska jag dejta kudden ^^, upp klockan 5:00 imorogn det borde vara förbjudet!!! men slutar iaf 13:30 skönt det, då blire hem och vila tror jag ^^,
Nej men dags för tv:en och sen sova.
Puss


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0