11 mars

2009-03-11 @ 18:34:26
Hejsan
helt okej dag idag, bara att jag har vart sjukt trött.
inte bra så idag ska jag lägga mig innan 7, tror ni de går? haha. jag måste annars kommer jag aldrig komma upp imorgon känns det som.
ska faktiskt bli skönt och på torsdag kväll blire nog samma för jag börjar klockan 6 på fredag morgon, usch jag kommer vara död!
men nu till en annan sak, det hära mottot eller vad man ska kalla det:
"lev varje dag som det vore den sista"
inte skulle jag göra som jag gör nu, gå till skolan eller till apu: om det var min sista dag, nejnej då skulle jag ju göra något stort, hoppa fallskärm ha fest,, god mat och dryck för alla jag känner. elelr göra npgot annat jag alltid velat göra. så det blir svårt med det mottot ^^ hehe kom bara och tänka på det.
Nu ska jag sova, tro det eller ej!
Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0