Planering inför vecka 24

2009-06-07 @ 20:02:25
Måndag: BF-dag, massa aktiviterter och så, vi slutar runt 14 tiden så jag åker med 14:11 tåget hem :D sen när jag kommer hem ska jag på en gång ringa till dagis angående sommarjobbet.
Tisdag: Klassens dag, och vi ska till Nora. Slutar nån gång efter lunch. men får väll se när vi kommer hem från nora så vet inte när jag åker hem det visar sig.
Onsdag: Fotboll och talangjakt. Blir att sitta och kolla på det hela dagen...
Torsdag: VI SLUTAR! 9:15 smaling med mentor och 10:00 avslutning i aulan. Sen äre sommarlov!
Fredag: Blir nog att åka in och kolla på studenterna mina två kusiner tar ju faktiskt studenten!
Lördag: Vet inte
Söndag: Vet inte, eller jo tagga inför sommarjobbet som börjar på måndag..

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0