Mysko väder ute

2009-06-03 @ 16:52:13
Hej
nu är jag hemma eller ja jag har vart det sen typ 3 tiden, och tror ni inte tåget var försenat, först från 14:11 till 14:30 sen i kopparberg stog vi i yttligare ca 8 minuter så allt som allt var tåget typ en halv timme försenat. Drygt äre..
Skolan då hade kommunikation gick igenom sista kapitlet, gick bra så nu är den kursen helt slut och jag har MVG i den, menmen, sen hade vi svenska pratade bara om vad vi skulle göra nästa termin send fick vi gå typ kvart i 2 så då vart det ju tåget hem som var försenat, och nu sitter jag här har precis ätit och ska snart installera TEO trafikskola och ska göra det lite. Annars vet jag inte vad som händer ^^, skriver nog ett till inlägg lite senare.
Förresten vädret är sjukt skumt idag, imorse sken solen och det blåste halvstorm, sen har det vart jätte varmt ett tag sen helt plötsligt jätte kallt, sen när jag åkte hem med tåget så ösregnade det, sen sol och för en stund ösregnade det igen och nu skiner solen. skumt äre.
men nej nu installera teo trafikskola.
Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0