Det är så hemskt

2009-06-15 @ 19:39:53
Alla har väll nu hört om 15 åriga Therese som blev mördad av sina egna kompisar,
kompisar som hon trodde hon kunde lita på.

Men jag fattar inte hur man kan göra något sånt. Dem som mördade var 16 år gammla och det var en tjej och en kille som vart ett par i 2 år.
Jag förstår inte var världen är på väg, och hur ska dem som mördade henne kunna leva med detta, dem har tagit en annan människas liv, ett oskyldigt barn som hade HELA livet framför sig.
Deras liv är förstörda, det kommer alltid att sitta i bakhuvudet hela livet, hur mycket det försöker glömma det eller förtränga det.
Jag har också läst att det inte var meningen att hon skulle Det kommer följa dem var enda dag, hela livet.
jag skulle nog alldrig kunna leva med det, jag skulle inte kunna se nära och kära till Therese i ögonen något mer, jag skulle inte må bra.
jag känner henne inte men jag tycker det är för hemskt, att man kan bete sig såhär
jag sörjer med hennes familj, vänner och alla som hade en relation till Therese


till minne av Therese en fin ängel som nu befinner sig i himmlen
R.I.P Therese Johansson Rojo



En minnes blogg som hennes kompisar har startar den hittar ni HÄR

vila i frid

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: HITTABLOGGAR

fint skrivet:) det är verkligen hemskt:(



Lade in texten på hittabloggar.blogg.se Säg till om du vill ändra, lägga till eller ta bort något:)

2009-06-16 @ 10:51:40
URL: http://hittabloggar.blogg.se/
Postat av: Yffa

Nej ush så hämskt :( Läste om det i tidningen. Stackars henne

2009-06-18 @ 14:10:09
URL: http://yffa.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0