17 juni

2009-06-17 @ 19:57:26
Halloj
en dag till på dagis, helt okej dag vi har plockat blommor och gjort midsommarstång eller det var jag, anna och saga som gjorde den ^^
fin blev den iallafall och imorgon ska vi dansa runt den.
och idag har jag vart ute i princip hela dagen från halv 9-halv 4 heldag men har vart riktigt skönt. åt både mat, frukt och mellis ute. Mysigt är det.
Men nej annars har det inte hänt så mycket, utan har vart en lungn dag.
Och orkar inte berätta mera, så nu visar jag lite bilder som jag gick ut och tog när jag kom hem från jobbet.
  
  
   
 

 

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: Helenawj

Rätt :)

2009-06-17 @ 20:01:03
URL: http://helenawj.blogg.se/
Postat av: Helenawj

tack :) jo jag tycker också det är synd men det blir ju så att kan vissa inte ''sköta'' sej så blir det ju så att man inte riktigt orkar lika mkt eftersom man inte tjänar på det

2009-06-17 @ 21:16:58
URL: http://helenawj.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0