13 juni

2009-06-13 @ 21:36:01
Hejhoppsan.
sitter och kollar på sommarkrysset samtidigt som jag sitter vid datorn ^^
men tänkte bjuda på lite bilder och berätta vad jag har gjort idag,
har verkligen inte gjort någonting idag, tråkigt. bara suttit vid datorn/tv sen också lagat mat..


det blev tacos idag, med kyckling/köttfärs


på trappen satt det en liten fjäril



och sämsta vädter är det ute
bara regn, grått och trist
vart tog sommaren vägen och värmen?
tillbaka med den tack.


  


Nu ska jag försöka fixa ihop en ny header nu till sommarlovet och allt.
får se vad jag hittar på om jag får någon bra ide.
kommer nog upp inatt eller imorgon kväll beror lite på.
men kommer iallafall upp innnan söndag kväll.
PUSS

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0