Packa packa

2009-07-11 @ 21:11:13
Nuså börjar jag bli klar med packningen bara lite kläder som hänger på tork och allt ska sedan ut i husvagnen.
Datorn och det har jag inte plockat ihop och sen inte mobil+laddare (då den är på laddning nu) och sen inte en kudde.
men annars så har jag kollat om jag har mitt leg och bankkort med mig ca 10 gånger och jag skojjar inte!
Helt sjukt måste kolla så det ligger där så inte nån har plockat ut det eller nått, men hallå vem ska göra det?
Så nu ska jag inte kolla mera men det komme rinte gå kommer vara där och kolla snart igen och om inte idag så imorgon! ;) Haha
men snart drar vi imorgon vid 12-tiden mot nora ^^
Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0