Dagens shopping

2009-07-05 @ 23:02:00
Hej!
Var ju till Örebro med mamma och mormor idag och med mig hem fick jag:


T-shirt
från gina tricot, det var rea på den så den kostade 49:- (har kostat 99:-)


T-shirt
från gina tricot, det var rea på den så den kostade 49:- (har kostat 99:-)


Tjöja
från gina tricot, den kostade 149:-


Hårfärg
från Lindex (tror jag), den kostade 49:- (det var halva priset på den)


Och på donken så fick man glas om man beställde plusmeny, och det gjorde jag och mamma så vi fick 2 rosa glas, och sedan beställde mormor också plusmeny och då fick jag hennes glas också men hon tog ett grönt.
Riktigt snygga är dem, och dem ser ut som en coca-cola burk ^^


Sedan köpte jag en t-shirt till Ted, jätte söt. Bild kommer senare kan ju inte lägga upp den här utifall anna skulle kika in. Nu ska jag sova, Puss
Trackback
RSS 2.0