8 juli

2009-07-08 @ 22:55:40

Hej
har inte hunnit skrivit så mycket idag, och just nu hinner jag inte lägga in bilder från kameran så det får bli imorgon.
Har iallafall vart ute och målat idag (bild kommer) sedan hjälpt mamma att städa i husvagnen. och lite så, nu känns det som vi snart drar iväg, och det gör vi ju på söndag åker vi!
Men kommer komma update i princip varje dag ändå då vi kommer ha internet (i love it) så kommer då bli lite roligare annars hade jag inte skrivit ett enda inlägg på ca 2 veckor!! får se om det blir några outfits också, ska försöka med det!
Och såklart massa andra bilder, allt kommer ju vara nytt och inte som hemma, då man har fotat allt som finns utanför dörren och inte bara en gång utan massa gånger, så kommer bli kul med nya saker att fota. haha gissa om det kommer bli mycket kort på 2 veckor!!
Men jag hoppas ni kommer uppskatta det!
men nu ska jag föröska sova, imorgon blire mera packning!
och tvättning.
Puss



UPDATE;
jag målade ju garaget och nu ser det ut såhär:

 
FÖRE ---------------------- EFTER

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0