27-28 juli

2009-07-28 @ 21:29:02
Nu kommer det updatepå dem två senaste dagarna, som är de två sista dagarna på senestern.

BILDER FRÅN 27 JULI
Vi fikade på strandcafeét som ligger intill camingen, sedan gick vi ner och spelade minigolf.
  
 


BILDER FRÅN 28 JULI
Sista dagen, så bilder från hemresan
 


Det var de sista bilderna från Semestern -09 så nu stängs denna kategori, elle rja kommer inte publicera några flera inlägg i den iallafall. Så nu kan man då läsa hela min semester resa.
Detta är inte bara för mina läsare, utan också för min del så jag kan kolla tillbaka och minnas!
Tack så mycket för denna semester har haft jätte roligt, verkligen!
PUSS

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0