24-25 juli

2009-07-25 @ 23:41:40
Hej
skulle ju berätta om igår först
vi var hem till en tv kändis vid namn Anders.
lite bilder från dagen:

 

utsikt från huset, så himmla fint!
 


När vi kom hem till campingen igen, beställde vi pizza sen tog vi oss en rundtur på campingen och kollade läget, bland annat nere vid vattnet.
  

Och idag har vi vart in till Vingåker, för att gå på vingåker factory outlet. Var inte alls som jag trodde, menmen nu har man vart där och fick med mig ett par puma skor sånna jag alltid velat haft och en kjol från WESC ^^ och fikade på ett fik som var mitt ute på en åker, sen fanns det massa söta grisar där ^^

 
  
  

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0