varma mackor och dricka!

2009-01-06 @ 23:10:40

jusstprecis, jag har vart sugen på varma mackor en lååång tid nu, men har på kvällen aldrig kommit ihåg det eller så kommer jag på det för sent. så det är typiskt men idag när jag satt här vid datorn och kollade in alla bloggar så kom jag på det, så går ner till mamma och pappa och frågar om dem vill ha varma mackor och det ville dem, så pappa och jag vi hjälps åt att fixa i ordning dem, och alldeles nyss tog jag den sista tuggan, och gud så gott det var! MUMMA, och till dettta dricker jag dricka (kanske inte så bra nu på kvällen, menmen) i morogn börjar vardagen och då är det slut på små ätandet. har ju nu vart jul/nyår och då äter man något hela tiden, fikar, godis, mat och massa!, menmen åter igen till vardagen. ska på sätt och vis bli ganksa skönt. Menmen.
Nu ska jag sova, och kolla vad klockan är? 23:10 häärligt. kommer i säng före 12 iaf!
skriver mera imorgon, puss

detta är för övrigt mitt 100:onde inlägg!!
(säger man så?)

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0