Delvis impulsköp..

2009-01-12 @ 19:12:00

Det började med att jag satt igår kväll och kollade på siba (kollade på kameror) då det var rea. men kom då på att kameran som vi har (eller som vi och vi har är väll mamma/pappa det är mest jag som använder den) såonödigt att köpa en egen. så kollar lite spel och sånt istället och kommer på att jag skulle behöva ett minneskort till PS2 och dem hade ett billigt men sen idag när jag skulle gå in där och kolla lite mera, så är rean slut. toppen tänker jag, kollar runt lite ändå och kommer på att jag vill ha nytt singstar, men så dyrt på siba (då det nu inte var rea) så kikar in både på cdon, ginza och discshop. handlar helst på cdon då jag har gratis frakt där genom csn-kortet, men tyvärr hade dem inte det jag ville ha, tänkte nämligen skicka efter minneskort, singstar och lite så. Men så kommr jag in på ginza och märker att det var väldigt billigt där så det slutar med att jag klickar hem både det ena och det andra,

 Minneskort 32 MB, till playstation 2. 179:-
 Emblas Hemlighet, film. 40:-
 Disney - Sing it, till playstation 2. 299:-
 Singstar - Abba, till playstation 2. 299:-

Så det var det jag hade köpt, och allt började med att jag skulle bara ha ett minneskort, så bara för det så är jag 846:- fattigare, toppen (Y)
men kommer bli roligt när det kommer, kommer väll på onsdag/torsdag hoppas jag!
Puss

Trackback
RSS 2.0